KOMUNÁLINFÓ Zrt.

1139 Budapest, Fiastyúk u. 31.
Telefon: +36 1 349 65 22
Fax: +36 1 288 05 02
E-mail: budapest@komunalinfo.hu

Új elektonikus levelezési címeink

Annak érdekében, hogy az email üzenetek könnyebben és hatékonyabban juthassanak el a címzettekhez, több címen közvetlenebb a levelezési rendszerünk.

Új címeinket itt olvashatják látogatóink.

 

 

Belépés - Regisztráció



A KOMUNÁLINFÓ Zrt. BEMUTATÁSA

Vezérigazgató : Fendrik László
Műszaki igazgató : Gálik Ágnes
GT-O Osztályvezető : Hegedűs Gergő

Felügyelőbizottsági tagok, vezető beosztású dolgozók

Telefonszámaink:
KÖZPONT: +36-1-329-6801
VEZÉRIGAZGATÓI TITKÁRSÁG: +36-1-288-0506
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT (Térképtár): +36-1-288-0503 /14-es, /22-es mellék
DÉMÁSZ, ELMŰ : +36-1-288-0492
FELMÉRÉSI ÜGYEKBEN:+36-1-288-0504
TÉRINFORMATIKA: +36-1-288-0493
FELMÉRŐK:/19-es mellék
FAX: (36) 1-2880-502

Elektronikus levelezési címeink (e-mail)
TERMELÉS IRÁNYÍTÁS:

iranyitas(kukac)komunalinfo.hu

VEZÉRIGAZGATÓI TITKÁRSÁG:
vig.titkarsag(kukac)komunalinfo.hu

ÜGYVITEL:
ugyvitel(kukac)komunalinfo.hu

GEODÉZIAI ÉS TÉRINFORMATIKAI  OSZTÁLY:
terinformatika(kukac)komunalinfo.hu

FÖLDMÉRÉSI INGATLANNYILVÁNTARTÁSI MUNKÁK:
foldmeres(kukac)komunalinfo.hu

FELMÉRÉSI ÜGYEKBEN:
felmerok(kukac)komunalinfo.hu

BUDAPESTI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
budapest(kukac)komunalinfo.hu

KECSKEMÉTI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
kecskemet(kukac)komunalinfo.hu


A Komunálinfó Zártkörűen működő Részvénytársaság a Kartográfiai Vállalat Közműfelmérési és Központi Nyilvántartási Osztályából alakult 1991-ben 30 milliós alaptőkével. A társaság részvényeinek 58%-a magyar magántulajdonban,  42%-a a hazai jogi személyiségű társaság tulajdonában van és az alaptőke jelenleg 33 millió forint.

 

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2021-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2020-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2019-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2018-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2017-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2016-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2015-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2014-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2013-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Éves Jelentése 2012-évről itt tekinthető meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Kiadványa az eltelt 20 évről itt tekinthetik meg.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Szervezeti felépítése itt tekinthetik meg.

A részvénytársaság alapításának legfontosabb céljai:

* Szakági közműtérképek készítése.
* A fővárosi közműhálózat üzemeltetőinél, vagy más társaságoknál jelentkező geodéziai feladatok magas színvonalú elvégzése.
* Közműnyilvántartási feladatok végzése.
* Ipari geodéziai felmérések végzése.

Az alapítók kezdetben megfogalmazott céljai még ma is érvényesek, de a régi profilok mellett már megjelentek olyan új célok is, amit a társaság fejlődése a gazdasági környezet változása vagy az új kihívások vagy az új tulajdonosi szerkezet elképzelései motiváltak:

* Térinformatikai rendszerfejlesztések.
* Digitális adatszolgáltatás megvalósítása.
* Tervezési és nagy méretarányú térképek készítése.
* Ingatlan-nyilvántartási feladatok végzése.
* Címadatbázis építése.
* Különböző címterekben tárolt címek tisztítása.

Részvénytársaságunk feladatait -beleértve a közműnyilvántartási feladatokhoz kapcsolódó nagy ügyfélforgalmát (évente 3-5000 ügyfél) - közel 400 m2-es saját tulajdonú, a kornak megfelelően felszerelt modern irodájában végzi.

Részvénytársaságunk feladatait -beleértve a közműnyilvántartási feladatokhoz kapcsolódó nagy ügyfélforgalmát (évente 3-5000 ügyfél) - közel 400 m2-es saját tulajdonú, a kornak megfelelően felszerelt modern irodájában végzi.

A legnagyobb fejlődés az elmúlt húsz évben természetesen a térinformatikai területén történt. A termelés folyamatosan a legkorszerűbbnek számító térképszerkesztő és adatbázis kezelő szoftverekkel történik. Feldolgozást saját fejlesztésű alkalmazásfejlesztéseink segítik. Társaságunk digitalizálásra, scannelésre, vektorizálásra alkalmas hardverekkel, és szoftverekkel felszerelt munkaállomásokkal rendelkezik. A KOMUNÁLINFÓ Zrt. nyitás egy új piaci szegmens keretében 2006-ban sikerrel szerepelt a Többnemzeti Térinformatikai Együttműködési Programban (Multinational Geospatial Co-productíon Program - MGCP) a Magyar Köztársaság Honvédelmi Minisztériuma által vállalt, az 1:50 000 méretarányú topográfiai térkép adatsűrűségének megfelelő térinformatikai adatgyűjtési munkák ellenőrzési rendszerének kidolgozására és az ellenőrzési feladatok végrehajtására kiírt pályázaton. 2006 óta több mint százezer km2 területen végeztünk adatellenőrzést.

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. közreműködésével több fontos fejlesztés is megvalósult. Számtalan belső és külső közműnyilvántartás végzéséhez kapcsolódó fejlesztéseink vannak. Ezek közül a legfontosabb a FŐGÁZ Zrt. részére a gázszakági nyilvántartó rendszerhez tartozó Intergraph FRAMME és FRAMME WEB VIEW környezetben történő fejlesztéseink. A térinformatikai fejlesztésünk legújabb fejezete a GTR-SAP összekapcsolás érdekében végzett fejlesztői munkánk és a FRAMME G/Technológiában végzett fejlesztései voltak. Társaságunk volt az egyik meghívott partner a FŐGÁZ Zrt. „telephelyein működő Gázszakági Térinformatikai Rendszerének (GTR) korszerűsítése a jelenlegi FRAMME rendszerről az Intergraph Co. G/Technology szoftver rendszerére” című pályázatának. A GTR rendszer FRAMME G/Technológiára történő migrációjára társaságunk sikeresen pályázott. A GTR rendszer továbbfejlesztésére megkötöttük a szerződést. A szerződés műszaki tartalmát kielégítő komplett fejlesztések 2011-ben átadására kerültek, szintén az átadás részét képezték a tesztidőszak alatti új megrendelői igények, amiket természetesen beépítettük a rendszerbe. Társaságunk az új GTR rendszer üzemeltetésre is megkötötte a szerződést. A fejlesztés végeredménye a hozzáértők szerint, hogy a vállalt funkció azonos migrációnál a KOMUNÁLINFÓ Zrt. többet valósított meg, és jelentősen nőtt az új rendszerben a felhasználói kör.

A terepi felméréseinknél is követjük a „technológiai” forradalmat.  Beruházásaink a legújabb terepi adatgyűjtő eszközök beszerzését tűzik ki célul évről-évre. Így  társaságunk a termelésben a legkorszerűbb  már letisztult technológiákhoz kapcsolódó terepi adatgyűjtő műszerekkel, GPS-ekkel, Smart Station és Smart Pool mérőállomásokkal, felsőrendű szintező műszerekkel, SEBA vezeték és fémkutató műszerekkel rendelkezik.

A Felmérési osztályunk az élesedő árversenyt csak korszerű műszerekkel, GPS-ekkel, Smart Station és Smart Pool mérőállomásokkal, felsőrendű szintező műszerekkel, SEBA vezeték és fémkutató műszerekkel tudja tartani.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:

Részvénytársaságunk tartja nyilván és karban a Budapest teljes területét lefedő 5882 db 1:500 méretarányú közműtérképeket, ugyanennyi közmű alaptérképet. A kerületi polgármesteri hivatalok megbízásából, ügyfélszolgálati irodánkban állunk ügyfeleink rendelkezésére

Hétfő 8:00-16:30
Kedd 8:00-15:00
Szerda 8:00-15:00
Péntek 8:00-12:00


A KOMUNÁLINFÓ Zrt. Kecskeméti kirendeltségének ügyfélszolgálati rendje:

Hétfő 8:00-12:00
Kedd 8:00-12:00
Szerda 8:00-12:00
Csütörtök 8:00-12:00
Péntek 8:00-12:00


Cím: KECSKEMÉT, Klapka utca 9-11. I.-emelet, 119-es ajtó.
e-mail: kecskemet@komunalinfo.hu
Telefon: 06 30 856 02 66

Komunal_Kecskemet_b

Kecskeméti ügyfélszolgálatunk a DÉMÁSZ Cégcsoport megbízásából végez elektromos szakági adatszolgáltatásokat.

iT_konzol
az FVM által kiadott forgalmazási engedéllyel rendelkező alaptérképeinkkel, közműtérképeinkkel. A nyilvántartó rendszerünk felkészült a legelterjedtebb formátumokban a vektoros térképi szolgáltatásra. A digitális térképi szolgáltatásnál az ügyfélszolgálati helységbe kihelyezett terminálon akár mindenki maga is kiválaszthatja a kért térképet. A grafikus adatszolgáltatást igényelőket a hagyományos (papír, fólia, pausz) térképmásolatokat akár fekete-fehérben akár színesben is nyomdai minőségű másolatokkal tudjuk kiszolgálni.

2004-ben a Térinformatikai világnapon társaságunkat nagy megtiszteltetés érte. A Földművelési és Vidékfejlesztési Minisztériumban megtartott konferencia keretében, szakmai munkásságunk elismeréseként a közműnyilvántartás szakmai alapjainak megteremtéséért és a digitális "szabványok" kidolgozásáért oklevelet kaptunk

Terinformatika_15_b


MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS

A KOMUNÁLINFÓ Zrt. integrált irányítási rendszere a következő elemekből áll:


1. Minőségbiztosítási rendszer MSZ EN ISO 9001:2001

2. Környezetközpontú irányítási rendszer MSZ EN ISO 14001:2005
3. Munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszere MSZ 28001:2008


Az ISO kézikönyvek az alábbi linkekre kattintva letölthetők:


MSZ EN ISO 9001:2009 Minőségpolitika

MSZ EN ISO 14001:2005 Környezetpolitika

MSZ 28001:2008 MEBIR

ISO_oklevelek_2012_b


Mindhárom rendszerben tanúsított tevékenységeink a ”Geodéziai tevékenység; térinformatikai szolgáltatások; digitális térképek és adatbázisok előállítása és forgalmazása; közműnyilvántartások üzemeltetése”.

2003-ban a KOMUNÁLINFÓ Zrt. a szakmában eddig egyedüliként vezette be mindhárom irányítási rendszert, egybekötve a meglévő ISO 9001:1997 minőségbiztosítási rendszer frissítését ISO 9001:2001-re.

A külső tanúsító auditot a Digart Hungary Kft., mint független tanúsító szervezet végezte el.
Az integrált irányítási rendszer bevezetésével nőtt a munkavégzés szervezettsége, felújításra kerültek a Részvénytársaság belső szabályzatai, javultak a munkavégzés körülményei.

Minőségbiztosítási rendszerünket a felügyeleti auditok mindig rendben találták és meghosszabbították.


2011-ben a Digart Hungary Kft. átalakult és mi ezzel egyidőben auditor céget váltottunk. 2011 májusától a teljes mértékben magyar tulajdonú Intercert Minősítő és Tanúsító Kft. végzi rendszereink auditjait.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FőoldalHírek |